Sztorik a MintaPrintnél
Ügyfél:
- Hetek óta próbállak elérni telefonom, de mindig foglaltat jelez.
Én:
- Hetek óta? Melyik számot hívtad?
Ügyfél (mutatja a telefonját):
- Ez a te számod, nem?
Én:
- Ez. És mindig foglaltat jelzett? Hű.
Ügyfél:
- Felhívlak most. Figyelj: FOGLALT megint! Na még egyszer. Foglalt.
Én:
- Hihetetlen! Itt a telefonom a kezembe. Rádcsörgök én is.
(Nála kicsöng.)
Ügyfél:
- Én ezt nem értem. Jó a telefonod?
Én:
- Persze!
Ügyfél:
(Mutatja a híváslistáját.)
- Nézd, ennyiszer hívtalak az elmúlt hetekben.
(Több képernyőhossznyit görget lefelé).
***
Ekkor veszem észre mit ír a képernyőmön: LETILTOTTAM a telefonszámát.
Persze, nem szándékosan.
Valószínűleg a zsebem volt a ludas. Felhívott, nem hallottam, a zsebem pedig összevissza nyomkodta a hívásától feloldódott telefon képernyőjét.
Ügyfél nevetve:
- Te letiltod a legjobb ügyfeleid telefonszámát?
***
Nem győztem kérni a sűrű elnézéseket.
***
Hát, el kell hogy mondjam, hihetetlenül jólesett a hozzáállása.
Nem adta fel, sőt!
***
Minden remek cégnek ilyen jó fej, hűséges ügyfeleket kívánok.
Csak aztán ne tiltsátok le őket – még véletlenül se.
Zsolt