Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Sztorik a MintaPrintnél

Sztorik a MintaPrintnél
Ügyfél:
- Hetek óta próbállak elérni telefonom, de mindig foglaltat jelez.
 
Én:
- Hetek óta? Melyik számot hívtad?
 
Ügyfél (mutatja a telefonját):
- Ez a te számod, nem?
 
Én:
- Ez. És mindig foglaltat jelzett? Hű.
 
Ügyfél:
- Felhívlak most. Figyelj: FOGLALT megint! Na még egyszer. Foglalt.
 
Én:
- Hihetetlen! Itt a telefonom a kezembe. Rádcsörgök én is.
(Nála kicsöng.)
 
Ügyfél:
- Én ezt nem értem. Jó a telefonod?
 
Én:
- Persze!
 
Ügyfél:
(Mutatja a híváslistáját.)
- Nézd, ennyiszer hívtalak az elmúlt hetekben.
(Több képernyőhossznyit görget lefelé).
 
***
Ekkor veszem észre mit ír a képernyőmön: LETILTOTTAM a telefonszámát.
 
Persze, nem szándékosan.
 
Valószínűleg a zsebem volt a ludas. Felhívott, nem hallottam, a zsebem pedig összevissza nyomkodta a hívásától feloldódott telefon képernyőjét.
 
Ügyfél nevetve:
- Te letiltod a legjobb ügyfeleid telefonszámát?
 
***
 
Nem győztem kérni a sűrű elnézéseket.
 
***
 
Hát, el kell hogy mondjam, hihetetlenül jólesett a hozzáállása.
 
Nem adta fel, sőt!
 
***
 
Minden remek cégnek ilyen jó fej, hűséges ügyfeleket kívánok.
 
Csak aztán ne tiltsátok le őket – még véletlenül se.
 
Zsolt