Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

ESETTANULMÁNYOK. OLVASS BELE!

Ez a rovatunk folyamatosan frissül, nézz be időnként, érdemes. :-)

 

enlightenedTegnap behoztak egy Brother DCP-J105-ös nyomtatót a boltunkba, hogy rémesen nyomtat, utálják. Nálunk vásárolták fél éve ezt a nyomtatót, az elején még szépen nyomtatott, aztán valami történt, mert elkezdett nagyon lassan nyomtatni, plusz csíkozni...

Zsolt megnézte, nálunk a nyomtató tökéletesen működött. Megkérdezte a nyomtató tulajdonosát, saját telepítőlemezzel telepítette fel a nyomtatót, mert ez valószínűleg szoftverhiba lesz. Mint kiderül, fel sem telepítették,  csak rádugták a laptopra, ahol magától feltelepült az ott talált programmal.

Jó tipp: ha megvásárolsz egy nyomtatót, azt mindig érdemes a saját telepítőlemezével feltelepíteni a laptopodra, számítógépedre. Még akkor is, ha wifis nyomtató.

Ha wifis, beállítod a vezeték nélküli használatot, utána lecsatlakoztatod a kábelekről, és tökéletesen fog működni.

Mint ahogy ez a Brother DCP-J105-ös is nyomtató is hibátlanul működik már a tulajdonosánál, miután rendesen feltelepítette.

 

enlightenedHP 304-es eredeti tintapatron. Vadonatúj, aki visszahozta, sem azért hozta vissza, hogy reklamáljon, csak hogy megmutassa, mit követett el a kolléganője. Sajnos a kolléga nem tudta, hogy az elektronikát nem szabad levenni a tintapatronról. Erős, géllakkos körmével addig kaparta, ameddig sikerült félig eltávolítania. Sajnos így már nem fogadta el a nyomtató, így új fekete tintapatront kellett vásárolni. Igen, tudjuk, nem mindig egyértelmű, mit is kell levenni egy tintapatronról és mit kell rajtahagyni. Ha te sem vagy biztos benne, hívj minket a 0613576087-es telefonszámon, és segítünk neked!

 

enlightenedVannak olyan vásárlók, akiknek az égadta világon semmi nem jó. (Biztos te is találkoztál már ilyen típusú emberrel. :-) )

Minden nálunk vásárolt terméket visszahoznak, túl hamar kifogyott, túl kevés volt benne a festék, alig nyomtattak vele.

Prémium kategóriás termékeink vannak, pontosan tudjuk, hogy alig velük probléma, ám ha mégis van, akkor érdekes módon mindig de mindig ugyanannál a 2-3-4 vásárlónál.

A kedvenc reklamációjuk: olyan keveset nyomtattam vele, és kifogyott. És visszahozzák az üres tintapatront, hogy cseréljem ki egy telire.

Jó fejek vagyunk, ez tény. Ám azt mi sem szeretjük, ha palimadárnak néznek bennünket. Ilyenkor próbáljuk elmagyarázni, hogy minden nyomtatógyártó 5% lefedettséggel számol (egy A4-es oldal 5%), és hiába van ráírva egy tintapatronra, hogy 300 oldalt tud, ha fotót nyomtat, akkor csak 6 oldal lesz belőle, és kifogyott a tintapatron. Hogy máskor egy hónapig tartott, és most egy hét alatt kifogyott? Egy óra alatt is ki lehet nyomtatni egy festékkazettát.... Félre ne érts, most nem a JOGOS reklamációkról beszélek, az teljesen más kategória.

Amikor ilyen típusú emberrel beszélünk, legtöbbször úgy érezzük, mintha egy dühös fallal beszélnénk, amiről minden lepereg, ám ontja magából a világ összes dühét és keserűségét. :-D

És tudod hogy van: amikor száz vevőnek van velünk egy problémája, az egyöntetűen a mi problémánk is.

Ám amikor EGY vevőnek van velünk 100 problémája... ! :-D

Ilyenkor egy bevált megoldásunk van. Visszaadjuk a termék árát, és megköszönjük, hogy eddig nálunk vásárolt.

Ám mivel a mi termékeink nem megfelelőek az ő számára, megkérjük, menjen  egy másik nyomtatókellékeshez.  Annyi van, mint égen a csillag, biztos talál magának egy megfelelőt.

Te mit tennél hasonló esetben a mi helyünkben?

 

 

enlightenedTegnap vásároltak nálunk egy Brother DCP-J 105 nyomtatót. Ma visszajön a vevő,  azzal a panasszal, hogy nem voltak benne a nyomtató csomagolásában a beígért 6000+ oldalnyi tintapatronok.

100+ nyomtatót eladunk ebből a színes tintasugaras nyomtatócsaládból, ám ezzel a problémával még mi sem találkoztunk.

Gyorsan kibontottuk egyik készleten lévő Brother DCP-J 105-ös nyomtató csomagolását, hogy megnézzük, hol is kell keresni benne a tintapatronokat.

Mibe vannak csomagolva?

Rögtön fény derült arra, hogy bizony a tintapatronok ehhez a nyomtatótípushoz egy egyszerű, seszínű dobozban vannak elhelyezve. Vásárlónk valószínűleg azt hitte, valami kábel lehet benne, és úgy tette félre a tintapatronokat keresve, hogy bele se nézett.

Azonnal hazatelefonált a barátnőjének, aki megtalálta a leírás alapján a dobozt, és benne a tintapatronokat.

 

enlightened HP PSC 1410-es nyomtató.

Idős házaspár hozta be, nézzünk rá, mert folyamatosan azt írja ki, nem jó bele a fekete tintapatron. Eredeti tintapatron volt benne.

A tintapatront nem nálunk vásárolták, internetről rendelték.

Egyből kiszúrtuk, hogy sérült az elektronikája. Olyan sérülés volt rajta, ami biztos, hogy nem a vevő „műve” volt.

Betettünk egy utángyártott fekete tintapatront a nyomtatóba, és tökéletesen nyomtatott vele.

 

enlightened Csörög a telefonunk itt az üzletben, egy ügyfelünk érdeklődik: van eredeti Epson tintapatronunk?

A nyomtatótípus alapján próbáltuk neki beajánlani a prémium minőségű utángyártott tintapatronjainkat.

Köszöni, kategorikus NEM, - válaszolja - ilyet már vett, és NEM MŰKÖDIK vele a nyomtatója.

Amikor egy olyan termékre, amiből hetente eladunk több tíz darabot, és nincs rá panasz, valaki azt mondja, hogy nem működik vele a nyomtatója, egyből tudjuk, hogy:

  • rosszabbik esetben a nyomtatóval van a baj,

  • jobbik esetben csak a nyomtatókelléket helyezték be a nyomtatóba a be nem megfelelő módon.

Mivel ügyfelük meg tudta oldani, hogy a nyomtatóját személyesen is behozza üzletünkbe, Zsolt rá tudott nézni, így egyből kiderült, mi is volt a probléma.

A tintapatronok rögzítőfülein rajta maradt a műanyag merevítő.

Mivel a nyomtatófej nem jutott hozzá megfelelően a tintához a merevítő miatt, levegős lett, így elkezdett nagyon csíkosan, hiányosan nyomtatni.

Emiatt természetes, hogy az ügyfél elégedetlen volt a nyomtatás minőségével, hisz Epson tintasugaras nyomtatója mindenhogy nyomtatott, csak szépen nem.

Zsolt itt helyben orvosolta a problémát: a merevítők levétele után három gép fejtisztítást csinált.

A nyomtató megjavult, újra gyönyörűen nyomtatott.

 

enlightened HP DeskJet Ink Avantage 3525 nyomtató.

Új ügyfél.

Először vásárol utángyártott tintapatront a nyomtatójába, és először vásárol nálunk.

Hazaviszi a tintapatron garnitúrát.

Másnap visszahozza (szerencsére nyomtatóstól), hogy nem működik az utángyártottal.

Mivel a 655-ös utángyártott tintapatronjaink prémium minőségűek, és rengeteget eladunk belőlük, tudtunk, hogy itt vagy a nyomtató ment tönkre, vagy a patronbehelyezés a ludas.

Mivel első vásárlása nálunk, így a vevőnk (jogosan, hisz nem ismer minket) gyanakvó, haragos, bizonytalan, és meg van győződve arról, hogy a mi patronjaink tönkretették az ő nyomtatóját.

Zsolt átnézi a behelyezett patronokat, és kiderül, hogy csak félig, felületesen tépte le róluk a védőfóliát.

Mivel a fólia másik része rajta maradt a tintapatronon, a nyomtatófejben lévő fúvókák levegősek lettek.

Mivel többszöri gép fejtisztítással sem sikerült megoldani a problémát, így a szerelőnkhöz továbbítottuk a nyomtatót.

Ilyenkor nagyon kellemetlen helyzetben vagyunk, hisz mégsem mondhatjuk az ügyfélnek, hogy bizony ő a hibás.

Márpedig sajnos az eredeti tintapatronok is hasonló kárt okoznak a nyomtatóba, ha nem veszik le róluk azt a bizonyos fóliát. Patthelyzet.

 

enlightened Idős hölgy. Először vásárol nálunk, sokat nyomtat, így rábeszéljük a prémium kategóriás utángyártott 301-es tintapatronra a HP DeskJet 1510-es nyomtatójába.

Az utángyártott tintapatronba hatszor annyi nyomtatófesték van, mint az eredeti tintapatronba, árban viszont jelentősen kedvezőbb.

A hölgy másnap visszajött, iszonyat dühösen, hogy tegnap egész nap miattunk, meg a tintapatron miatt mérgelődött, mert bizony hiába tette be a nyomtatóba, nem nyomtat.

Biztos jót adtunk? Mert őszerinte nem.

Szerencsére a közelben lakott, így Zsolt kiment hozzá, természetesen díjmentes kiszállással, megnézni, mi lehet a probléma forrása.

Fogta a 301-es HP tintapatront, beletette a nyomtatóba, és láss csodát: a nyomtató elkezdett nyomtatni.

Hogy az idős hölgynek miért nem sikerült elindítania a nyomtatást, sajnos nem tudjuk mai napig. Pedig mindent megfelelően csinált, levette a tintapatron elektronikájáról a fóliát, (elvileg) szabályosan helyezte bele a nyomtatóba.

A színes tintapatronja tele volt, és a nyomtató is felismerte, mutatta a festékszintjét, tehát az sem zavarhatott be. (Sokszor ha üres a színes patron, vagy hibás az elektronikája, a feketével sem lehet nyomtatni.)

A hölgy nem győzött hálálkodni, megkérdezte mivel tartozik.

Ilyenkor Zsolt azt szokta mondani, hogy az ő ideje annyira drága, hogy azt senki sem tudná megfizetni, úgyhogy semmivel.

Erre sietve lekapott a konyhapolcról egy nagy ananászt, és Zsolt kezébe nyomta.

Azóta is hűséges vásárlónk maradt.

 

enlightened Régi vásárlónk aki HP 4515-ös nyomtatójába viszi tőlünk heti rendszerességgel a 650-es gyárilag töltött tintapatronokat, visszahozza a fekete tintapatront, hogy nem ismeri fel a rendszer.

Igen, tudja, hogy a töltött tintapatronok nem mutatnak festékszintet.

Azzal is tisztában van, hogy a HP nyomtatója figyelmezteti, hogy vigyázat, ejnye bejnye, ez itt nem eredeti tintapatron, hanem töltött.

Bár ezeket a tintapatronokat a gyártó teszteli, mielőtt gondosan becsomagolná őket, olykor sajnos előfordul, hogy mire a vásárló hazaviszi, elromlik az elektronikája. Murphy törvénye... ugye.

Így megkérdeztük, az árát kéri vissza, vagy adjunk egy cserepatront?

A cserepatront választotta. Azzal már tökéletesen működött a nyomtatója.

Azóta még kb. 4 garniturát elvitt, és mindegyikkel szuper jól tudott nyomtatni.

 

enlightened A lézertonerek egy részében oldalt van egy szalag, amit ki kell húzni, másképp nem fog nyomtatni az új tonerrel a nyomtató.

Ez a szalag ugyanis nem engedi a tonerport ki a tonerből.

Néha, amikor kevésbé határozott mozdulattal húzzák ki, beleszakad a tonerbe.

(Ilyenkor, ha visszahozzák hozzánk a tonert, szétszedjük, és kivesszük belőle a beleszakadt részt.).

A leggyakoribb probléma viszont az, hogy nem húzzák ki.

Visszahozzák a tonert, hogy rossz.

Ilyenkor egy határozott mozdulattal kihúzzuk a szalagot, probléma orvosolva. :-)

 

enlightened Samsung utángyártott tonereknél gyakori, hogy a toneren,a fényhenger előtt van egy védőkazetta, hogy a fényhenger ne sérüljön. Hisz ha rákerül egy karcolás, az minden egyes kinyomtatott oldalnál látszani fog.

Sokszor hozzák vissza a kért Samsung tonert, hogy rosszat adtunk, túl nagy, nem tudják beletenni a nyomtatóba. (Szólni szoktunk a vásárlásnál, hogy van rajta egy tok, amit le kell majd venni, csak hát van hogy a vásárló elsiklik fölötte).

Nagy az öröm, amikor kiderül, hogy csak az a fránya védőkazetta az oka.

És a jó áron megvett csúcsminőségű toner tökéletesen végzi a dolgát.

 

enlightened A HP utángyártott tonerek olykor több eredeti lézertoner összevont változatai.

Ezeket univerzális tonereknek nevezik.

Például a HP CB 435, HP CB 436, HP CF 278 és HP 285-ös eredeti tonereknek ugyanaz az utángyártottja.

Emiatt ennek az egy utángyártott tonernek sok-sok kis pöcök van az oldalán, hogy mindegyik nyomtatóba megtalálja a helyét.

A titka csupán annyi, hogy ami nem megy, nem kell erőltetni.

Azaz szépen be kell csúsztatni a helyére, és ha valami akad, akkor nem kell ráerőszakolni az akaratunkat, hanem visszahúzni a tonert picit, és újra próbálni a behelyezését a nyomtatóba, ameddig gördülékenyen be nem csúszik. :-)

Sokan vagyunk sokfélék, és vannak közöttünk türelmüket hamar elvesztő emberek is.

Na ők azok, aki ha törik ha szakad beleteszlek a nyomtatóba úgy ahogy én akarom, nem úgy ahogy te akarod felkiáltással mégazértis belenyomják a tonert a nyomtatóba. Persze ezzel a mozdulattal letörik az érzékeny pöcköket a lézertoner oldaláról, ezáltal a toner használhatatlanná válik. Utána meg ránk is haragszanak egy sort, hogy rossz tonert adtunk. :-D

 

 

enlightened Canon PIXMA MG2150-es nyomtató, eredeti tintapatronokkal.

A tintapatronokat internetes áruházból vásárolták, ismeretlen helyről.

A patronok vagy nagyon régiek voltak, vagy hamisítottak, vagy el voltak varázsolva... Ugyanis a bennük lévő festék kifolyt a nyomtatóba, és utána a nyomtató randomszerűen telepacázta festékkel a kinyomtatott oldalakat.

Mivel egy új Canon nyomtató 12-14.000 forintos áron megvehető, a nyomtató javíttatása kb. 6-7000 lett volna, így egy új nyomtató vásárlása mellett döntött a nyomtatótulajdonos, amit azonnal meg is vásárolt itt nálunk az üzletben.

 

enlightened Canon IP 3500-as nyomtató. Azzal a hibaüzenettel hozták be, hogy villog, és nem fogadja el az újonnan vásárolt tintapatronokat.

Megnéztük, sajnos a nyomtató fejhibás lett.

Egy fejcsere ebbe a nyomtatóba a többe kerül a lé mint a kanál kategória.

Az ügyfelünk új Brother DCP-J 105-ös nyomtató vásárlása mellett döntött, nyomtatási szokásai alapján az volt a neki legmegfelelőbb nyomtató, amit ajánlani tudtunk.

Mivel boltunkban készleten volt, így azonnal meg is vásárolta, és boldogan távozott új nyomtatójával.