Ajjaj, rossz tonert adtam, most mit tegyek?

Néha mi is mellé nyúlunk, és nem azt a tonert adjuk a vevőnek, amit kért.
Szerencsére ez nem túl gyakori, (szépen zárhatnánk is be a boltot, mert mínuszban dolgoznánk) ám azért elő-előfordul.
Ma is így jártunk: a vásárlónknak vissza kellett jönnie.
Újraírtuk a számlát.
A jó toner jóval drágább lett volna mint amit előzőleg rosszul adtunk.
Ám más ideje még drágább, így, mivel a mi tévedésünk volt százszázalékosan, és miattunk kellett az ügyfélnek fölöslegesen furikáznia, a különbözettől természetesen eltekintettünk.
(Persze, ha fordítva lett volna, akkor mi kifizetjük. )
Egy másik, törzsvásárlónk is itt tartózkodott a boltban, amikor a számlát rendeztük, ő nagyon megdicsért minket.
Azt mondta, nagyon ritka az ilyen hozzáállás.
Ő döbbentett rá, hogy ami nekünk mindig magától értetődő, (elismerjük ha hibázunk, és kompenzáljuk ahol és ahogy lehet) az máshol nem feltétlenül az.
Ám a tanulópénzt megfizetni ér, és legközelebb jobban figyelni se árt.
**********
Kifogyott a nyomtatódból a lézertoner, tintapatron?
Szeretnél egy új nyomtatót?
Várunk szeretettel offline boltunkba, vagy itt, a webshopban.
Igyekszünk majd ténylegesen azt a terméket adni, amit kértél!
Üdv. Enikő és Zsolt