Kabaré
- Üdvözletem! Időpontot szeretnék kérni.
- Hozzánk időpont nélkül is jöhet bármikor, nyitva tartási időben.
- Ó, ennek örülök. Változott a házirend?
- Miféle rend?
- Lényegtelen. Akkor jövök.
- Nyolctól négyig vagyunk ma nyitva.
- Köszönöm. Két óra magasságában ott leszek. Szeretnék egy azonnali kivizsgálást kérni.
- Szervizeléssel is foglalkozunk, a legjobb helyen jár.
- Behozom magam a szervizbe, ahogy önök mondják... bár érdekes megfogalmazás.
- Lehet tudni, mi a probléma?
- Olykor nehezen veszem a levegőt.
- Mármint levegős lett a fej?
- Nem, nem a fejem – a tüdőm. Nem tudom mi van velem mostanában. Nehezen kapok néha levegőt.
- Mármint a... ööö... a tüdeje? Hát mi fejnek mondjuk, de végül is lényegtelen, minek nevezzük.
- Uram, az én problémám nem lényegtelen!
- Természetesen. Nem az. Nem is ezt mondtam. Elnézést, ha félreérthetően fogalmaztam.
- Van azonnali gyógyír erre?
- Látatlanban sajnos nem tudom megmondani. Megvizsgálom, ha helyben meg tudom javítani, az szuper, akkor probléma megoldva. Ha nem tudom helyben orvosolni a problémáját, szervizbe kell küldenem.
- Mármint kórházba?
- Szervizbe. Olyasmi, mint a kórház, csak nem embereknek, ugye...
- Jól értsem, hogy nem vesz engem emberszámba?
- Természetesen emberszámba veszem. Segíteni szeretnék, hogy mielőbb meggyógyuljon a nyomtatója.
- A mim?
- Hát a nyomtatója!
- Elnézést, nem a háziorvosi rendelőt hívtam?
- Nem. A MintaPrint Nyomtatókellék Szaküzletet tárcsázta.
- Ó. Pardon. Nincs is nyomtatóm. A viszont hallásra.
- A viszont hallásra.
***
Amikor orvos helyett a nyomtatókellékest hívod fel, avagy egy képzeletbeli, soha meg nem történt beszélgetés margójára. :-D